Skip to content Skip to footer

תקנון האתר

  1. כל המבצעת הזמנה ו/או רכישה דרך האתר מצהירה, כי עם ביצוע הפעולה היא קראה תקנון זה, וכי היא מסכימה לכל הוראותיו ותנאיו של תקנון זה, וכי לא תהיה לה או למי מטעמה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד האתר ו/או הנהלת האתר ו/או המותג ו/או מי ממנהליו ו/או מי מעובדיו, בכל הקשור להוראות והתנאים של תקנון זה.
  2. התמונות של המוצרים המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד. המוצרים עלולים להיראות שונה בין מסך למסך בשל איכויות ורזולוציות שונות בין מסכים שונים, משכך, ייתכנו הבדלים בין מראה המוצרים המוצגים באתר ובין מראה המוצרים בפעול. בכל מקרה של סתירה בין  המוצרים המוצגים באתר ובין מראה המוצרים בפועל, יהיה המראה בפועל הקובע. עם זאת, עושה המותג את מיטב  המאמצים על מנת שהמוצרים המוצגים באתר יוצגו בצורה הדומה ביותר למראם בפועל.
  3. כל המחירים באתר מופיעים על גבי המוצרים ונקובים בשקלים חדשים. המחירים כוללים מע״מ, ואינם כוללים דמי משלוח.
  4. הנהלת האתר רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם בעת השלמת תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס האשראי). באם עודכנו המחירים עובר להשלמת תהליך ההזמנה, יתבצע החיוב לפי המחירים המעודכנים.

ביטול עסקה והחלפות:

ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ("החוק").

  1. ביטול עסקה יתבצע בתנאי שהפריט שהוזמן טרם יצא למשלוח, ולאחר לא יותר מ-24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה באתר.
  2. ההחזר הכספי עבור הזמנה שבוטלה יבוצע ע"י זיכוי כרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה ובניכוי של 50 ₪ או  5% (לפי הנמוך מבניהם) כדמי ביטול.
  3. במקרה שמוצר אזל מהמלאי או שמסיבה כלשהי לא ניתן לספקו, תהיה רשאית הנהלת האתר להודיע לרוכשת על ביטול הרכישה בתוך 2 ימי עסקים ממועד ביצוע העסקה.
  4. החלפת מוצר אפשרית בתנאי שהמוצר נקנה במחיר מלא ולא חל עליו כל מבצע/הנחה במועד רכישתו.
  5. עפ"י חוקי משרד הבריאות, לא ניתן להחליף חלק תחתון של בגד ים, ולכן החלפה תינתן על חלק עליון בלבד.
  6. ניתן לבצע החלפת מוצר במידה וברצונך להחליף מידה/גזרה, צרי איתנו קשר טלפוני בתוך 24 שעות מקבלת ההזמנה.
  7. בכפוף לאמור לעיל, ניתן לבצע החלפה בסטודיו שלנו בתל אביב בתיאום טלפוני מראש, או באמצעות שליח בתשלום דמי משלוח נוספים.
  8. לאחר שליחת המוצר ובתנאי שאריזתו לא נפתחה, ניתן לבטל את עסקת הרכישה מכל סיבה שהיא וזאת בתוך 48 שעות ממועד קבלת המוצר. החזרת המוצר תתבצע  באמצעות השבתו לסטודיו (ניתן לבצע את החזרת המוצר כאמור באמצעות שליח בתוספת תשלום או בניכוי סכום זה מסכום ההחזר). סעיף זה כפוף לאמור בסעיף 2 לעיל. 
  9. זיכוי כספי יינתן בהתאם לאמור בחוק – לכרטיס האשראי דרכו בוצעה ההזמנה בלבד ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי. 
  10. לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית.
  11. שובר זיכוי – "קרדיט" לרכישה באתר יינתן לתקופה של שנתיים מיום החזרת המוצר.
  12. יצוין ויודגש : כל החזר/זיכוי מצריך ומחייב הצגת חשבונית הרכישה. 
  13. בכל שאלה הקשורה לבירורים, החלפות, החזרות וכד' יש לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות שלנו. 

משלוחים ואספקה:

  1.  קיימות שתי אופציות לקבלת המוצרים: משלוח בדואר שליחים ואיסוף עצמי.

1.1. איסוף עצמי יתאפשר מהסטודיו שלנו בתל אביב, בתיאום מראש.

1.2. משלוח בדואר שליחים עד הבית בעלות של 35 ש"ח (בכפוף לתוספת תשלום בגין כל החלפה ו/או החזרה של מוצר, ככל ונדרש).

2. מעת יציאת המשלוח, אין התחייבות למועד אספקת ההזמנה, וייתכנו עיכובים לא צפויים מצד חברת המשלוחים, שלא בידי הנהלת האתר.

3. בכל הקשור להזמנות בתחומי מדינת ישראל, אזורי החלוקה יקבעו בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של הנהלת האתר ו/או של חברת השילוחים עמה היא תבחר לעבוד. במידה ומדובר על יישובים מרחוקים – יישובי הערבה, אילת ויישובים ברמת הגולן ו/או אזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית ו/או יישובים נוספים אליהם חברת השילוחים אינה מגיעה, ההזמנה תישלח באופן פרטני ובתיאום עם הלקוח, בכפוף לתוספת תשלום כפי שייקבע ע"י חברת השילוחים.

4. אספקת המוצרים על ידי חברת השילוחים תיעשה בתוך עד 7 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר. 

למען הסר ספק, "יום עסקים" לעיניין תקנון זה הינם ימים א' עד ה' לא כולל ערבי חג, חגים וימי שבתון.

5. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, מוסכם כי הנהלת האתר לא תהיה אחראית לעיכוב באספקת המוצרים בשל אירועים שאינם בשליטתה, כגון שביתה או השבתה, תקלות במערכות התקשורת, הטלפוניה ו/או המחשוב, פעולות איבה ו/או כוח עליון.

רכישת מוצרים באתר:

  1. רכישת המוצרים תתבצע באמצעות הוספת מוצרים לסל הקניות, לאחר הוספת מוצרים לסל הקניות, יש להזין בטופס המקוון המיועד לכך בתהליך
    ההזמנה את פרטי המזמינה. יש למלא את השדות המסומנים בכוכבית. בלעדיהם לא תתאפשר השלמת ההזמנה.
  2. על מנת למנוע כל אפשרות של תקלה במשלוח על המזמינה למסור רק פרטים מדויקים ונכונים.
  3. האתר יבצע בדיקה של פרטי כרטיס האשראי
    ורק לאחר אישור חברת האשראי כפי שיובהר להלן, הפעולה תאושר וישלח אישור של ההזמנה. חיוב כרטיס האשראי עבור המוצר/ים שהוזמן/ו ייעשה בכפוף להימצאות המוצרים במלאי.
  4. הפרטים כפי שהוזנו בטופס ההזמנה על ידי המזמינה, יהוו ראיה חלוטה לנכונות הפעולות.
  5. מובהר כי יתכנו מצבים בהם על אף שהפריט מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל הוא חסר ולא ניתן לספק אותו, במקרים אלו תבוטל העסקה ולמזמינה לא תהא כל טענה בקשר לכך, וזאת בכפוף להשבת הסכום ששולם על ידה בגין אותו מוצר.

אופן ביצוע התשלום עבור ההזמנה:

  1. התשלום עבור המוצרים יעשה באמצעות כרטיס אשראי.
  2. בעת שימוש בכרטיס אשראי לשם ביצוע התשלום, יתבקש המזמין למסור את פרטי כרטיס האשראי, תעודת זהות, סוג הכרטיס ותוקפו.
  3. לאחר שהוזנו פרטי התשלום בטופס ההזמנה המקוון, ישלח אל המזמינה אישור לכתובת הדואר האלקטרוני, שהוזמנה בטופס ההזמנה ע"י המזמינה, על קליטת פרטי ההזמנה. יובהר כי אישור זה אינו מחייב את הנהלת האתר לספק את המוצרים שהוזמנו ויש בו רק כדיי להעיד שפרטי ההזמנה נקלטו בהנהלת האתר.
  4. אישור פעולת הרכישה מותנה בהימצאות המוצר הנרכש במלאי במועד ההזמנה. ככל ונשלחה הדעה ע"י הנהלת האתר אודות אי הימצאות מוצר שהוזמן במלאי, כמפורט לעיל, תינתן למזמינה אפשרות לקבל החזר כספי מלא בגין אותו מוצר כאמור (בהתאם לסכום ששולם בגינו), או לקבל קרדיט לאתר בסכום זה (למימוש בתוך תקופה של שנתיים). 

שירות לקוחות:

לפרטים ובירורים באשר למוצרים ו/או למועד אספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של המוצג בטלפון או בוואטסאפ, 052-428-1500  בימים א' עד ה' בין השעות 09:00-18:00, ובימי ו' בין השעות 09:00-13:00 .