Skip to content Skip to footer

שאלות תשובות

בהחלט! את בוחרת את המידה הרצויה עבורך לכל חלק בנפרד, ככה שהמידות לא חייבות להיות תואמות בשני החלקים, ובגד הים יוכל לשבת עלייך בצורה מושלמת.

כדי לעזור לך להתאים את המידה המדויקת עבורך, יצרנו את טבלת המידות שבה יש פירוט מדוייק ואת יכולה לבחור את המידה עבורך.

כן! כל בגדי הים של "PAPIS" מגיעים ממידה XS עד מידה XXL . 

ברור! אנחנו כאן כדיי לעזור לך. תיצרי קשר במספר 0524281500 ונשמח לעזור לך.

בטח! ניתן להגיע לסטודיו שלנו בתיאום מראש בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00 . לתיאום יש ליצור קשר במספר 0524281500.

לא, מה שנגמר לא חוזר. אנחנו שומרות על קו ייחודי ומייצרות מספר סטים ספציפיים מכל דגם, ולכן מומלץ לא לחכות ולרכוש את הדגם שאהבת כדיי להבטיח שיהיה לך את בגד הים שאת אוהבת. 

אנחנו יודעות שבגד הים שלך חשוב לך, ולכן הקדשנו עמוד שלם לטיפים שיעזרו לך לשמור עליו לאורך זמן. בקצרה: לשטוף טוב במים מתוקים עם מעט סבון גוף ולייבש במקום מוצל וקריר ולא להכניס למכונת כביסה/ מייבש כביסה.

בגדי הים מיוצרים מבדי לייקרה איטלקית מאוד איכותיים ונעימים. הלייקרה האיטלקית עשויה ברמה מאוד גבוהה ולכן נשמרת לאורך זמן, לא דוהה, ולא מורידה צבע אפילו במגע עם כלור, מלח וסבון. 

לא, אין ריפוד מהסיבה שאנחנו לא רוצות לעוות את מבנה החזה. אך בגדי הים שלנו בהחלט תופסים ולא שקופים כלל.

  • משלוח עד הבית באמצעות שליח חינם בקנייה מעל 500 ש"ח. (בין 5-7 ימי עסקים ממועד הרכישה)
  • שליח עד הבית בעלות של 35 ש"ח. (בין 5-7 ימי עסקים ממועד הרכישה)
  • איסוף עצמי מתל אביב – בחינם. את תקבלי הודעה שההזמנה שלך מוכנה ותוכלי להגיע לאסוף מהסטודיו בתל-אביב.

ברגע שההזמנה מגיעה לחברת המשלוחים את מקבלת הודעת מעקב ובעזרתה תוכלי לראות היכן נמצא המשלוח שלך. אם עברו 7 ימי עסקים וההזמנה שלך עדיין לא הגיע, תיצרי איתנו קשר ואנחנו נבדוק בשבילך מה קרה עם המשלוח והיכן זה עומד.

משלוחים אמורים להגיע בין 5-7 ימי עסקים ממועד הרכישה.ייתכנו עיכובים מצד חברת המשלוחים שנגרמים מעומסים שונים ולכן אין באפשרותינו להתחייב לזמן אספקה מדוייק. כמו כן, זמן האספקה עשוי להיות ארוך יותר ליישובים קטנים ומושבים מרוחקים.

אם לא קיבלת מייל לאישור הזמנה, כדאי שתבדקי בספאם של תיבת הדואר שלך, לפעמים המיילים מגיעים לשם.
אם לאחר ביצוע ההזמנה הגעת לדף שבו רשום "ההזמנה התקבלה בהצלחה", התשובה היא כן, ההזמנה שלך התקבלה ונקלטה!
כל המיילים הדרושים יישלחו אלייך בתוך 24 שעות מרגע ביצוע ההזמנה. אם עברו 24 שעות ולא קיבלת את כל המיילים הנוספים, פני אלינו ונבצע בדיקה שההזמנה אכן התקבלה.

כן! תוכלי להגיע לסטודיו שלנו ולהחליף את המידה, הגזרה או הדגם.

אם תרצי להחליף באמצעות שליח, תוכלי לעשות זאת בתשלום דמי משלוח של 35 ש"ח.

כדיי לבצע את ההחלפה הודיעי לנו ברגע שקיבלת את החבילה שברצונך להחליף מידה.

שימי לב- על מנת להחליף, על בגד הים להיות חדש, נקי עם כל התוויות והטיקטים.

ביטול עסקה ניתן לעשות עד 48 שעות מרגע קבלת המשלוח. במידה ואת רוצה לבטל את העסקה ממולץ לעדכן אותנו כמה שיותר מהר.

 ניתן להחזיר לנו את המשלוח בהגעה לסטודיו/בתשלום דמי משלוח של 35 ש"ח.

שימי לב- על מנת להחזיר, על בגד הים להיות חדש, נקי עם כל התוויות והטיקטים.

היי! קודם כל, וודאי שכרטיס האשראי שבו את משתמשת הוא לא של דיינרס, המערכת שלנו לא מקבלת את סוג הכרטיס הזה, אם כן, נסי להשתמש בכרטיס מסוג אחר.
במידה ואין ברשותך כרטיס אחר ואת רוצה לבצע את הרכישה פני אלינו באמצעות הודעת וואטצפ או שיחת טלפון ונעזור לך עם הרכישה.
אם את משתמשת בכרטיס נתמך ובכל זאת מקבלת שגיאה, וודאי שהכרטיס אשראי שלך לא חסום/נדחה. כמו כן, וודאי שהקלדת את כל המספרים הדרושים בלי טעויות. אם אין אף גורם שאמור להוות בעיה מבחינתך, פני אלינו במספר 0524281500 ונבצע את העסקה בצורה טלפונית.